روز ایران

سیاست یک کمدی است

روز ایران

سیاست یک کمدی است

ما پیروز شدیم (دلیل)

این چیه که همه میگین شکست خوردین یا فلان اشتباه را کردیم

خود ما تو اصفهان  باهاشون کاری کردیم که فکرش را هم نمیکردند.

اونا می خواستند هسته اصلی کلا تشکیل نشه (سر انقلاب و چهار باغ بالا) ولی مردم سبز٬ با هوشیاری تمام به طرف دیگر (پل آذر و خیابان توحید) حرکت و شروع به شعار دادن کردند.

حالا این تجربه نیست؟ این پیروزی نیست؟

اصلا حضور من و تو شکست اونهاست.

نظرات 7 + ارسال نظر
Mahdi جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:25 ق.ظ http://www.nod32ss.blogsky.com

با سلام برای دریافت جدیدترین یوزر پسورد و آپدیت آفلاین نود 32 به به روز ترین پایگاه آپدیت نود 32 مراجعه نمایید.با تشکر

مسعود شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ق.ظ

درود بر تو
---------------
بر خلاف تهران که واقع بد عمل کرد
شهرستان خیلی بهتر از عاشورا حتی عمل کرد

علی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:59 ق.ظ

واقعن یکی از نقاط امیدبخش همین ادامه ی خروش شهرستانها بود دستتون درد نکنه من فکر می کنم بیشتر بحث دوستان نقد اتفاقی هست که افتاد شکستی در کار نبود ولی نتیجه ای که انتظار می رفت حاصل نشد

[ بدون نام ] شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ

hamed شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام دوستان
من عضو بالاترین نیستم. خواستم پیشنهاد بدم که اگه موافق هستید رو طرح سبز کردن کیهان کار کنیم. کافیه به مدت یک هفته از روز شنبه 1 اسفند تا پنج شنبه 6 اسفند بین ساعات اولیه صبح تا ساعت 10 صبح هرچقدر کیهان تونستیم، بخریم و سر به نیست کنند یا برای نظافت آخر سال نگهداریم. اینجوری هم به مدت یک هفته روزنامه کیهان رو از دسترس مخاطباش دور می‌کنیم و هم با هزینه اندکی برای آکسیون‌های آینده آماده می‌شیم. خطری هم ندارد و تازه اگه هم کیهان تیراژش رو بالا ببره، به تعداد تیراژی که بالا برده به حضور ما اعتراف کرده است.

مژده جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.nedaye-azadye-iran13.blogspot.com

شب است و چهره ی میهن سیاه است نشستن در سیاهی ها گناه است.

سعید پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

دروغ بسه من خودم اصفهانیم اون روز هم اونجا بودم چند نفری بودن حدود 50 نفر به این میگی حضور من و تو ؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد