روز ایران

سیاست یک کمدی است

روز ایران

سیاست یک کمدی است

روز 13 آبان در اصفهان

ساعت 10 صبح: خیابان چهارباغ عباسی منتهی به میدان انقلاب از مردم خبری نبود (شدیدا مامور لباس شخصی زیاد بود)

 من رفتم خونه که ساعت 10:30 بود موبایل زنگ زد گفت بیا انقلاب شلوغ شده

ساعت 10:40 : خیلی بد بود یعنی خیلی مردم را میزدند من از سر شیخ بهایی به سمت نقلاب رفتم

ساعت 11:00 : کلیه خطوط موبایل مسدود بود (حتی ایرانسل) سر انقلاب خیلی مامور ایستاده بود

به طور عمده در 2 محل نیرو ذخیره کرده بودن

1: پارکینگ بانک صادرات انقلاب (که برادران دستگیر شده را به اونجا میبردند)

2 : پارکینگ کنار سینما آفریقا(نیرو های یگان ویژه )

ساعت11:30 : در گیری نسبتا شدید بود همه مغازه ها تو چهار باغ تعطیل کردند. و حتی درب پاساژ ملت را رو کسبه بستند.

11:45 : 30 تا موتوری از پارکینگ سینما اومدن تو چهار باغ به ویراژ دادن.

12:00 : من یکم رفتم بعد سی و سه پل به طرف پل فردسی کنار آب نشستم(خوب یکم هم گریه کردم راستش)

12:25 : به طرف شیخ بهایی داشتم میرفتم که یه دفعه دم آمادگاه صدای تیر گازی شنیده شد (حدود 7تا8) که همون لحظه چند تا موتور 2 تا لباس پلیس داشتند و یک نفر را بین خودشون دست بسته با یک چیزی رو صورتش داشتند میبردند


راستش من امروز خیلی ناراحت شدم آخه چیزایی دیدم که شاید ظرفیت من اندازه اونها نبود

من اولین تجمع که  خرداد بود به طور مرتب شرکت کردم اما تاحالا یک همچین صحنه هایی را ندیده بودم که با باتوم توی سر یک زن سن بالا بزنن یا بسیج با این وقاحت به مردم حمله کنه و یا

....

اما من یه پیش بینی کردم  و اون هم اینه که به زودی تظاهرات مسالمت آمیز تمام مشه و مردم اسلحه به دست و چاقو به دست تو خیابانها میان و بسیجهای کثافت سزای اعمال خود را در جا میبینند.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

بابا تو دست هر چی خالی بنده از پشت بستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد